Najboljše prakse pri pakiranju
Za vsakega distributerja mora na prvem mestu vedno biti zadovoljstvo stranke. Pod tega se šteje dejstvo, da to kar stranka naroči, tudi dobi. Če se slednje ne uresniči, je to pogosto posledica slabih praks pakiranja ali neprimernega skladiščenja. Tako je sledenje in ohranjanje standardov pakiranja pomemben element za dosego zadovoljstva vaših strank. Ob upoštevanju dobrih praks boste zmanjšali stroške, preprečili razne poškodbe izdelkov ter ostale nevšečnosti.
Pakiranje osnovnih izdelkov
Če osnovni izdelki niso zapakirani v škatlah, ne smejo biti pakirani na običajen način. V primeru, da ima izdelek embalažo z odprtino, ki prikazuje vsebino paketa, mora biti ta odprtina ustrezno zaščitena z zaščitno plastiko. To je potrebno, saj se kartonska embalaža med prevozom razgrajuje, ustvarjajo pa se prašni delci, ki lahko izdelke umažejo. Zaščita pred izpostavljenostjo je ključna, da izdelek v celotni pride do stranke in tako zagotovi njeno zadovoljstvo. Izdelke kot so oblačila je potrebno pakirati v plastične vrečke, kjer vsako enoto zapakiramo v svojo vrečko.
Notranje pakiranje
Ko govorimo o notranjem pakiranju (shranjevanju produkta znotraj glavnega ohišja), je pametno uporabiti trden karton, ki omogoča boljše rokovanje s pakiranimi izdelki v skladišču. Primernost pakiranja je odvisna tudi od specifikacije izdelkov, zato je preden se lotite pakiranja vredno premisliti, kako lahko teža, velikost in druge lastnosti izdelka vplivajo na kakovost pakiranja.
Pakirni materiali in dodatna zaščita
Vsak distributer je odgovoren, da bo poslano blago doseglo svojo destinacijo nepoškodovano. Iz tega razloga je zanj pomembno, da pakiranju in shranjevanju izdelkov nameni posebno pozornost. V primeru, ko govorimo o steklenih izdelkih, mora distributer poskrbeti, da so ti v škatlah med seboj ločeni z razdelilci in se tako ne poškodujejo ali okrušijo med prevozom. Če so predmeti krhki, jih je potrebno posamično pakirati v škatle itd… Za dodatno zaščito lahko poskrbite tudi tako, da prazen prostor v škatlah zapolnite s papirjem, kartonom ali drugimi polnili, pri čemer morajo ta biti iz neagresivnih materialov.
Pravilno pakiranje, ki sledi standardom omogoča, da ste v očeh vaših strank bolj kredibilni, hkrati pa so stroški zaradi manjšega števila poškodb izdelkov veliko nižji.
Objavo pripravili: Pisanje besedil (https://pisanjebesedil.si/)
Dodaj odgovor